Сайт працює в тестовому режимі
Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Комунальне підприємство “Пасічнянський некомерційний центр первинної медичної допомоги”

Комунальне підприємство «Пасічнянський некомерційний  центр первинної медичної допомоги» Пасічнянської сільської ради створене рішенням другої сесії Пасічнянської сільської ради восьмого скликання від 24.12.2020 року за №36-2/20. Цим же рішенням затверджено Статут Комунального підприємства.

З 10.03.2021 року після переведення сімейних лікарів та частини медичного персоналу з комунального підприємства  «Надвірнянський некомерційний центр первинної медичної допомоги» Надвірнянської міської ради центр почав надавати первинну медичну допомогу.

Комунальне підприємство «Пасічнянський некомерційний  центр первинної медичної допомоги» Пасічнянської сільської ради створений  з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає забезпечення населення Пасічнянської територіальної громади доступною, своєчасною, якісною та ефективною первинною медичною допомогою.

Керівництво комунального  підприємства «Пасічнянський некомерційний  центр первинної медичної допомоги» Пасічнянської сільської ради:

Директор  Лавринович Оксана Михайлівна

Заступник директора Накладюк Тарас Васильович

Центр обслуговує 21 тисячу  населення Пасічнянської територіальної громади.

 Структурними підрозділами центру є:

  • Адміністративно-управлінський підрозділ.
  • Допоміжний підрозділ (бухгалтерський, господарський).
  • Лікувально-профілактичний підрозділи:
  • Амбулаторії ЗПСМ сіл: Зелена, Пасічна, Пнів, смт. Битків.
  • ФАПи: с. Черник, с. Букове, с. Білозорина.

В Центрі  працює 52 – особи, із них директор – 1 особа, заступник директора – 1 особа, головний бухгалтер – 1 особа, фахівець з публічних закупівель – 1 особа, юрист – 1 особа, кадровик – 1 особа,  сімейних лікарів – 9 осіб, головна медична сестра  – 1 особа, середнього медичного персоналу – 14 осіб, фельдшерів – 5 осіб, лаборантів – 3 особи, сестер медичних дільничних – 3 особи, молодшого медперсоналу – 4 особи, опалювачі – 4 особи, водії автотранспортних засобів – 3 особи.

Статутними завданнями  КП «Пасічнянський НЦПМД»  є:

  • надання первинної медичної допомоги сімейним лікарем, що передбачає: консультацію, діагностику, лікування найбільш поширених травм, отруєнь, патологічних, фізіологічних (при вагітності) станів та профілактичні заходи з дотриманням стандартів та уніфікованих клінічних протоколів медичної допомоги;
  • надання невідкладної допомоги при гострих розладах фізичного чи психічного здоров’я, які не потребують екстреної медичної допомоги;
  • проведення профілактичних щеплень;
  • планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення;
  • проведення заходів з попередження і своєчасного виявлення захворювань;
  • відбір та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу,
  • впровадження нових форм та методів діагностики, профілактики, лікування та реабілітації захворювань та станів;
  • використання в роботі стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги: стаціонари на дому;
  • надання невідкладної допомоги на прийомі в амбулаторіях та на дому;
  • проведення експертизи тимчасової непрацездатності;
  • направлення на МСЕК осіб із стійкою втратою працездатності;
  • пільгове забезпечення лікарськими засобами населення у визначеному законодавством порядку в межах виділених коштів;
  • проведення спільно з санітарно-епідеміологічною службою профілактичних та протиепідемічних заходів;
  • участь у проведенні інформаційної та освітньо-роз’яснювальної роботи серед населення щодо формування здорового способу життя;
  • відбір хворих на санаторне-курортне лікування та реабілітацію;
  • аналіз показників стану здоров’я населення, участь у розробці заходів, спрямованих на забезпечення і покращення здоров’я населення;
  • забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників Центру.