Сайт працює в тестовому режимі
Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради

Конкурс проводиться відповідно до Положення про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради.

Конкурс проводиться у два етапи:

– І етап – підготовчий, подання упродовж 10 робочих днів після оголошення конкурсу заявок закладами загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради на участь у конкурсі;

– ІІ етап – основний, не більше 3 робочих днів після завершення терміну подання заявок, на якому проводиться визначення переможців конкурсу.

           До участі у конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Пасічнянської сільської ради. Конкурс проводиться за наявності не менше одного кандидата на опорний заклад загальної середньої освіти.

           Для участі у конкурсі необхідно подати письмову заявку, до якої додаються такі документи:

1. Опис проєкту опорної школи (до 10 сторінок), яка відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 532;

– презентація закладу на доступних носіях (до 15 хв);

– додаткові ілюстровані матеріали.

Матеріали конкурсу та презентація повинні розкривати наступні складники:

-історична довідка опорного закладу;

– структура: опорний заклад, філії;

– мета та завдання діяльності опорного закладу;

– якісний склад та досягнення педагогічного колективу;

– науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

– перспективи допрофільного та поглибленого навчання;

– раціональність використання варіативної частини робочого навчального плану відповідно до профілю навчання;

– результативність роботи закладу освіти з-а такими критеріями: результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, інших конкурсів та змагань (за три останні роки);

– створення системи виховної роботи в закладі;

– відомості про орієнтовану кількість учнів, які будуть підвозитися до опорної школи(окремо вказати орієнтовану кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорного закладу);

– наявність та потреба транспорту для підвезення учнів до опорного закладу;

– матеріально-технічна база: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії та інформаційно-кумунікаційних технологій (вказати кількість комп’ютерів у кожному з них, доступ до швидкісного Інтернету, наявність локальної мережі)та інше; лабораторії, навчальні майстерні, забезпечені відповідним обладнанням; класи з комп’ютерним і мультимедійним обладнанням; шкільний методичний кабінет, спортивні об’єкти з відповідним обладнанням; актова зала; бібліотека з укомплектованим бібліотечним фондом підручників, науково-методичною, художньою та довідковою літературою; їдальня(вказати кількість посадкових місць); внутрішні туалети.

     Конкурсні матеріали оформляються в одному примірнику. Обов’язково додається електронна версія.

2. Опис інвестиційних потреб опорного закладу (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережіWi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток педагогічних працівників, тощо);

3. Копію установчих документів закладу;

4. Інформаційна довідка із загальними відомостями закладу по кожному критерію оцінювання (таблиця 1).

Назви критеріївОцінювання за критеріями
5 балів10 балів
1Наявність філій опорного закладу загальної середньої освіти0-1Два і більше
 2Проєктна потужність закладу200-300 осіб300 осіб і більше
3Кількість учнів в опорному закладі (без врахування учнів філій)200-250 осібБільше 250 осіб
4Кількість класів на паралелі (в т.ч. у старшій школі)0-1Два і більше
5Середня наповнюваність класівДо 20 осіб20 і більше
6Кількість профілів у опорному закладіОдинДва і більше
7Наявність факультативів, спецкурсів та курсів за вибором1-4Понад 4
8Вивчення іноземної мовиОднаДві
9Випускники 11-х класів, які склали ЗНО на 160 і більше балівДо 40%40% і більше
10Кількість переможців та призерів предметних олімпіад, конкурсу МАН, інших конкурсів та спортивних змагань від загальної кількості здобувачів освіти закладуДо 50%50% і більше
11Якісний склад педагогів (наявність кваліфікаційної категорії, педагогічного звання тощо)До 50%50% і більше
12Кількість учнів, які будуть підвозитись до опорного закладу20-50 учнівПонад 50 учнів
13Організація інклюзивної освітиОрганізованоОрганізовано, створено ресурсні кімнати
14Створення безперешкодного доступу для дітей з особливими освітніми потребами до закладу освітиНаявність пандусаНаявність пандуса, пристосування туалетів, спеціального обладнання тощо
15Наявність кабінетів фізики, хімії, біології, географії, інформатики, навчальних майстерень, спортивного залу та іншихНаявні, але не паспортизованіПаспортизовані
16Наявність актового залуПристосоване приміщенніТипове приміщення
17Укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературоюДо 30%Понад 30%
18Енергозберігаюче середовищеВтілено окремі елементиЗаклад має енергозберігаюче середовище (не менше 80%)
19Наявність мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступомШвидкість до 30 Мбіт/сШвидкість 30-100 Мбіт/с
20Інвестиції у спортивні спорудиЗдійснювалися для часткового оновленняЗдійснено капітальний ремонт, реконструкцію, наявні багатофункціональні площадки з штучним покриттям тощо
21Використання інвестиційних технологій в освітньому процесіВикористовуються елементи технологійВикористовуються 3 і більше технологій
 22Наявність шкільної їдальніВідсутняНаявна
 23Число посадкових місць у їдальні100100 і більше
24Наявність у шкільній їдальні технологічного та холодильного обладнання (жарова шафа, електросковорода, холодильна камера та інше)Відсутні одна або кілька складовихНаявне
25Наявність у шкільній їдальні холодної та гарячої проточної водиТільки холодна проточна водаНаявна
26Термін проведення останнього капітального ремонтуЗмістовнийЗмістовний, спрямований на впровадження інновацій, відповідає вимогам часу
27Наявність та зручність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення здобувачів освітиОкремі відрізки потребують капітального ремонтуДороги з твердим покриттям або потребують часткового ремонту
 28Наявність транспортних одиниць для здійснення підвезення учнів закладуОдин транспортний засібДва і більше, обладнані для перевезення осіб з особливими освітніми потребами
 29Протяжність маршрутів перевезення учнів до опорного закладуБільше 15 км15 км і менше
 30Тривалість маршруту в одну сторонуБільше 30 хв.30 хв. і менше
 31Організація позашкільної, гурткової роботи1 напрям2 і більше напрями діяльності

Підсумки та визначення переможця конкурсу проводиться комісією за загальною сумою балів на основі критеріїв оцінювання матеріалів, поданих на конкурс. Максимальна кількість балів за одним критерієм – 10 балів, мінімальна кількість балів – 5 балів. Максимальна сумарна кількість балів – 310. Переможцем конкурсу є претендент, який набрав найбільшу кількість балів за критеріями оцінювання матеріалів, поданих на конкурс.

ЗРАЗОК ЗАЯВИ ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ

Фірмовий бланк

            Конкурсній комісії з визначення опорного закладу освіти серед закладів загальної середньої освіти для участі у конкурсі з визначення опорного закладу освіти Пасічнянської сільської ради.

            Просимо допустити наш заклад освіти до участі у конкурсі з визначення опорного закладу освіти серед закладів загальної серед закладів загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради.

З умовами конкурсу і правилами його проведення ознайомлені.

До заявки додається: (матеріали відповідно доположення про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради).

______________2024 року.

Директор закладу освіти                                  підпис                                 ПІБ