ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради
Конкурс проводиться відповідно до Положення про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради.
Конкурс проводиться у два етапи:
– І етап – підготовчий, подання упродовж 10 робочих днів після оголошення конкурсу заявок закладами загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради на участь у конкурсі;
– ІІ етап – основний, не більше 3 робочих днів після завершення терміну подання заявок, на якому проводиться визначення переможців конкурсу.
До участі у конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Пасічнянської сільської ради. Конкурс проводиться за наявності не менше одного кандидата на опорний заклад загальної середньої освіти.
Для участі у конкурсі необхідно подати письмову заявку, до якої додаються такі документи:
1. Опис проєкту опорної школи (до 10 сторінок), яка відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 532;
– презентація закладу на доступних носіях (до 15 хв);
– додаткові ілюстровані матеріали.
Матеріали конкурсу та презентація повинні розкривати наступні складники:
-історична довідка опорного закладу;
– структура: опорний заклад, філії;
– мета та завдання діяльності опорного закладу;
– якісний склад та досягнення педагогічного колективу;
– науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
– перспективи допрофільного та поглибленого навчання;
– раціональність використання варіативної частини робочого навчального плану відповідно до профілю навчання;
– результативність роботи закладу освіти з-а такими критеріями: результати зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень, учнівських олімпіад з навчальних предметів, інших конкурсів та змагань (за три останні роки);
– створення системи виховної роботи в закладі;
– відомості про орієнтовану кількість учнів, які будуть підвозитися до опорної школи(окремо вказати орієнтовану кількість учнів, які будуть підвозитися на навчання до опорного закладу);
– наявність та потреба транспорту для підвезення учнів до опорного закладу;
– матеріально-технічна база: навчальні кабінети фізики, хімії, біології, географії та інформаційно-кумунікаційних технологій (вказати кількість комп’ютерів у кожному з них, доступ до швидкісного Інтернету, наявність локальної мережі)та інше; лабораторії, навчальні майстерні, забезпечені відповідним обладнанням; класи з комп’ютерним і мультимедійним обладнанням; шкільний методичний кабінет, спортивні об’єкти з відповідним обладнанням; актова зала; бібліотека з укомплектованим бібліотечним фондом підручників, науково-методичною, художньою та довідковою літературою; їдальня(вказати кількість посадкових місць); внутрішні туалети.
Конкурсні матеріали оформляються в одному примірнику. Обов’язково додається електронна версія.
2. Опис інвестиційних потреб опорного закладу (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережіWi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток педагогічних працівників, тощо);
3. Копію установчих документів закладу;
4. Інформаційна довідка із загальними відомостями закладу по кожному критерію оцінювання (таблиця 1).
№ | Назви критеріїв | Оцінювання за критеріями | |
5 балів | 10 балів | ||
1 | Наявність філій опорного закладу загальної середньої освіти | 0-1 | Два і більше |
2 | Проєктна потужність закладу | 200-300 осіб | 300 осіб і більше |
3 | Кількість учнів в опорному закладі (без врахування учнів філій) | 200-250 осіб | Більше 250 осіб |
4 | Кількість класів на паралелі (в т.ч. у старшій школі) | 0-1 | Два і більше |
5 | Середня наповнюваність класів | До 20 осіб | 20 і більше |
6 | Кількість профілів у опорному закладі | Один | Два і більше |
7 | Наявність факультативів, спецкурсів та курсів за вибором | 1-4 | Понад 4 |
8 | Вивчення іноземної мови | Одна | Дві |
9 | Випускники 11-х класів, які склали ЗНО на 160 і більше балів | До 40% | 40% і більше |
10 | Кількість переможців та призерів предметних олімпіад, конкурсу МАН, інших конкурсів та спортивних змагань від загальної кількості здобувачів освіти закладу | До 50% | 50% і більше |
11 | Якісний склад педагогів (наявність кваліфікаційної категорії, педагогічного звання тощо) | До 50% | 50% і більше |
12 | Кількість учнів, які будуть підвозитись до опорного закладу | 20-50 учнів | Понад 50 учнів |
13 | Організація інклюзивної освіти | Організовано | Організовано, створено ресурсні кімнати |
14 | Створення безперешкодного доступу для дітей з особливими освітніми потребами до закладу освіти | Наявність пандуса | Наявність пандуса, пристосування туалетів, спеціального обладнання тощо |
15 | Наявність кабінетів фізики, хімії, біології, географії, інформатики, навчальних майстерень, спортивного залу та інших | Наявні, але не паспортизовані | Паспортизовані |
16 | Наявність актового залу | Пристосоване приміщенні | Типове приміщення |
17 | Укомплектування бібліотечного фонду підручниками, науково-методичною, художньою та довідковою літературою | До 30% | Понад 30% |
18 | Енергозберігаюче середовище | Втілено окремі елементи | Заклад має енергозберігаюче середовище (не менше 80%) |
19 | Наявність мережі Wi-Fi з безкоштовним (безпечним) доступом | Швидкість до 30 Мбіт/с | Швидкість 30-100 Мбіт/с |
20 | Інвестиції у спортивні споруди | Здійснювалися для часткового оновлення | Здійснено капітальний ремонт, реконструкцію, наявні багатофункціональні площадки з штучним покриттям тощо |
21 | Використання інвестиційних технологій в освітньому процесі | Використовуються елементи технологій | Використовуються 3 і більше технологій |
22 | Наявність шкільної їдальні | Відсутня | Наявна |
23 | Число посадкових місць у їдальні | 100 | 100 і більше |
24 | Наявність у шкільній їдальні технологічного та холодильного обладнання (жарова шафа, електросковорода, холодильна камера та інше) | Відсутні одна або кілька складових | Наявне |
25 | Наявність у шкільній їдальні холодної та гарячої проточної води | Тільки холодна проточна вода | Наявна |
26 | Термін проведення останнього капітального ремонту | Змістовний | Змістовний, спрямований на впровадження інновацій, відповідає вимогам часу |
27 | Наявність та зручність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення здобувачів освіти | Окремі відрізки потребують капітального ремонту | Дороги з твердим покриттям або потребують часткового ремонту |
28 | Наявність транспортних одиниць для здійснення підвезення учнів закладу | Один транспортний засіб | Два і більше, обладнані для перевезення осіб з особливими освітніми потребами |
29 | Протяжність маршрутів перевезення учнів до опорного закладу | Більше 15 км | 15 км і менше |
30 | Тривалість маршруту в одну сторону | Більше 30 хв. | 30 хв. і менше |
31 | Організація позашкільної, гурткової роботи | 1 напрям | 2 і більше напрями діяльності |
Підсумки та визначення переможця конкурсу проводиться комісією за загальною сумою балів на основі критеріїв оцінювання матеріалів, поданих на конкурс. Максимальна кількість балів за одним критерієм – 10 балів, мінімальна кількість балів – 5 балів. Максимальна сумарна кількість балів – 310. Переможцем конкурсу є претендент, який набрав найбільшу кількість балів за критеріями оцінювання матеріалів, поданих на конкурс.
ЗРАЗОК ЗАЯВИ ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ
Фірмовий бланк
Конкурсній комісії з визначення опорного закладу освіти серед закладів загальної середньої освіти для участі у конкурсі з визначення опорного закладу освіти Пасічнянської сільської ради.
Просимо допустити наш заклад освіти до участі у конкурсі з визначення опорного закладу освіти серед закладів загальної серед закладів загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради.
З умовами конкурсу і правилами його проведення ознайомлені.
До заявки додається: (матеріали відповідно доположення про проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради).
______________2024 року.
Директор закладу освіти підпис ПІБ